reklama

Ináč akože ja fakt veľa vecí nemusím...

...a veľa vecí, ľudí a štátov lenčo je pravda! Som typ človeka, pre ktorého je menšie zlo stále zlo, načože tam nejaká relatívnosť. A po svojom prastarom otcovi, ktorý bojoval ešte v prvej svetovej som zdedil dobrú pameť, takže nezabudnem nič ako slon v cirkuse, ktorému dal cvičiteľ pár po chobotovi, mu to tiež nezabudne. Zo všetkého najradšej som mal v škole dejepis, keď učiteľka hovorila o tých štátoch, vojnách a vojvodcoch a potom zemepis o krajinách, tie mapy a tak. A už vtedy som prišel na to, že sa neoplatí nikomu a ničomu veriť, že proste všetko je nahovno. Keď trošku zalistujeme v histórii všetci mi dáte za pravdu, že mám pravdu, tak ako hovorím. Však zoberme si svet okolo 45 rovnobežky tak o sto až tristo rokov dozadu a uvidíte, čo ja chápem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Tak začnime od atlantického oceána: Potugalsko. Možno to ešte neviete, ale Portuglaci boli takí kolonizátori, že amen tma! Ešte horší než Nemci v koncentrákoch. Raz som tam bol v Potuglasku a oni sú takí horkokrvní, po nociach vykrikujú, tam by som fakt nechcel bývať. Vo španielsku pred 60 rokmi bol taký diktátor, ktoreého meno si už nepametám. Bol to fašista jak Hitler, kvoli nemu tam bola tá občianska vojna, aspoň mohol Hemingvej napísať ten román že komu zvonia do hrobu. A španieli boli tiež kolonizátori, čo im tiež nezabudnem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A poďme na Francúzsko: pre mňa bol Napoleon jak Hitler, obyčajný vojnový dobrodruh, čo sníval o veľkom Francúzsku. Viete vy vôbec o tom, že to bol práve on, čo nám vypálil Bratislavský Hrad? A Angličania, viď Španielsko a Portugalsko, kolonizátori jak riť, čo učili malé deti v devetnástnom storočí vyfarbovať mapu sveta na červeno. Možno viete, čo bol Mníchov 1938, o nás bez nás, na to my slováci nezabúdame. Okrem toho britký humor nemusím, tak ako ich kuchyňu, kde zeleninu hodíš do vriacej vody a varíš.

O nemcoch veľa nemusím písať, ten Hitler sa im proste nedá odpustiť. Taliansko a Mussolini detto. A sme pri naších zemepisných šírkach - Česi sa s nami vždycky po bratsky rozdelili, Rakúšania a Maďari nás v Rakúsku a Uhorsku utláčali jedna radosť. Chudák Šťúr a Adela, mohli byť spolu štastní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom sú také štáty po 45 rovnobežke svetovej ako Ukrajina, Kazachstan a iné, ktoré veľmi nepoznám, ale určite sú veľmi, veľmi podobné ako Rusi, teda Sovietsky väz. O nich tiež veľa písať nemusím, však si niektorí pametáte na čakanie na mandarínky, stráášnu slobodu tlače či výložky na dovolenku. A hneď pri nich je Čína a šikmo oký Mao ce tung, a otrošku ďalej šikmookí Japonci, ktorý bojovali proti nám v druhej svetovej, čo robia kiri-hari a kamikadze. Keby ich nebolo, tak ani Američania na nich nemuseli zhadzovať atómky.

A keď preplávame Tichý oceán, sme v Amerike. Kedysi ich som tam chcel ísť pracovať, ale už nechcem, sú to takí namyslenci, čo do všetkého pchajú nos, viď Vietnam, Juhoslávia, Afganistan. A Bush je pre mňa taký istý kvietok ako Husajn, čo nedávno odvisol ako Judáš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď takto prejdeme okolo sveta, vidíme, že debili sú po celom svete. Áááá Judáš - skoro som zabudol, keď už sme pritiom, nedá sa veriť žiadnemu, ale žiadnemu náboženstvu, však to sú také výmysly že až. Kresťanom či RKC alebo ako sa tomu na blogu hovorí, nezabudnem upaľlovanie ježibáb, križiacke výpravy a podobne. A sú moderní ako Homo habilis. Moslimi týrajú ženy, čo chodia tri kroky za nimi a nemôžu pracovať. Šíria svoju pseudovieru s mečom v ruke, odpaľujú sa jedna radosť a keď niekdo nakreslí ich Mohameda, tak podpaľujú embasády. Pre hinduistov je boh každá krava a každý druhý strom, to fakt nechápem. Budhisti zase točia tie valčeky, sú v oranžových krojoch ako Holanďania a všetci chcú ísť do nirvány, to tiež nechápem. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak už vidíte, čo ja chápem. Všade sú debili ako prt. P.S. Viem veľmi dobre, ako sa píše slovo "pametám". A som "ináč akože fakt veľmi zvedavý", ako pochopíte môj článok! :-)

Martin Karlík

Martin Karlík

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Kto si myslí, že mu slobodu druhí vybojujú, ten jej nie je hoden." Milan Rastislav Štefánik Zoznam autorových rubrík:  PoéziaFotografieLa dolce VitaRozprávky a príbehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu