reklama

Nočný výstup na Kriváň II

Tak predsa som to dokázal! Je to krásny pocit, namáhať sa pre niečo, dosiahnuť to a zaslúžene vychutnávať ovocie svojej snahy. Konečne je teplejšie, slnečné lúče nás trocha hrejú. Podávame si navzájom ruky, tešíme sa, že sme to zvládli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Na vrchole Kriváňa sme mali aj svätú omšu.  

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

Po siedmej začíname schádzať dole. Je čoraz teplejšie, únavu necítime. Zostupujeme pomaly, ale bez problémov. Tu je zopár čiernobielych fotografií.

Klikni pre zväčšenie
Klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

Pomaly sa dostávame k miestu, kde som dostal krízu. Smejem sa nad sebou, zdá sa mi to samozrejmé, že som to zvládol. Zabúdam na to, ako som chcel ísť domov. Slnko svieti čoraz viac, fotiť sa dá lepšie.

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

 

klikni pre zväčšenie
klikni pre zväčšenie 

Veselo kráčam s kamarátmi, rozprávame sa, cesta nám ubieha rýchlo. Na to, aký som bol unavený, ako mi bolo zle, si už vôbec nepamätám. Ani na to, ako som nadával, že chcem ísť preč, nespomínam si ani na zimu, keď slniečko hreje a ja som iba v tričku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Francúzski maliari Henri Matisse a Auguste Renoir boli blízkymi priateľmi. Renoir mal ťažkú artritídu, no napriek veľkým bolestiam stále maľoval. Keď ho raz Matisse na to upozornil, Renoir odvetil: "Krása zostáva, na bolesť sa zabúda." Z celého nočného výstupu na Kriváň som aj ja zabudol na všetko zlé, ostali len pekné spomienky a zážitok, na ktorý tak ľahko nezabudnem.

O rok na Kriváň? V tej zime? No jasné! 

Martin Karlík

Martin Karlík

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Kto si myslí, že mu slobodu druhí vybojujú, ten jej nie je hoden." Milan Rastislav Štefánik Zoznam autorových rubrík:  PoéziaFotografieLa dolce VitaRozprávky a príbehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu