reklama

Svadobná

Svadba je rozhodne veľmi krásna vec. Nemôžem to však objektívne ohodnotiť, vzhľadom na to, že som sa ešte nikdy neoženil. :-) Tento rok som sa ale zúčastnil na pár svadbách, ktoré boli veľmi pekné. Z pocitov, ktoré som vtedy cítil, som napísal túto báseň, netradične určenú pre ženský hlas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Svadobná

Dala som Ti svoje srdce.
A ty si mi svoje dal.
Človek prišiel preto na svet,
aby druhých miloval,
a svoj život ako obeť
s pokorou dal na oltár.

Tvoja som. Ty patríš ku mne.
Cestu máme spoločnú.
Nech slnko lásky na ňu žiari,
kým hviezdy svietiť nezačnú
a tma ju nikdy nezakryje.

Nech radosť nám vždy zračí v tvári,
veď život taký nádherný je,
aj keď občas prídu búrky
a blesky pretnú oblohu.

Až kým smrť nás nerozdelí...
Ja som Tvoja a Ty môj.
Aj keď hnev nám občas velí
a dušu zvádza nepokoj,
zo všetkým zlým - mám Ťa rada
a Ty má ľúbiš podobne.
Svoj život Ti teraz dávam
a ty ho zas dávaš mne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Darovala som sa Tebe,
Ty si mi dal život celý.
Jedno telo, jedna duša.
Až kým smrť nás nerozdelí...

Martin Karlík

Martin Karlík

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Kto si myslí, že mu slobodu druhí vybojujú, ten jej nie je hoden." Milan Rastislav Štefánik Zoznam autorových rubrík:  PoéziaFotografieLa dolce VitaRozprávky a príbehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu